Obchodní podmínky
Jsme Coins Institute s.r.o., se sídlem Cyrila Boudy 1444, 272 01 Kladno, IČ 23603577, jsme zapsaní v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 429772.
Naše kontaktní údaje jsou:
E-mail: info@numismatickyinstitut.cz
Tel. č.: +420 739 313 925
Na těchto kontaktních údajích nás můžete kontaktovat i pro poskytování informací a plnění povinností dle DSA. Jazykem komunikace je čeština a angličtina.
Provozujeme e-shop na adrese www.numismatickyinstitut.cz.
I. Úvodem
- Tyto podmínky upravují naše vzájemné vztahy, pokud nakupujete na našem e-shopu. Jsou součástí kupní smlouvy. Pokud si ale při naší komunikaci domluvíme něco jiného, než je v těchto podmínkách, má tahle naše dohoda přednost.
- Tyto obchodní podmínky platí pro spotřebitele.
- Pokud nenakupujete jako spotřebitel, platí pro naše vztahy obecná právní úprava, kterou najdete hlavně v občanském zákoníku. § 1732 odst. 2 občanského zákoníku ale nepoužijeme. To znamená, že vaši objednávku na našem e-shopu musíme ještě potvrdit, aby vznikla kupní smlouva.
- Pokud vás zajímají informace o práci s osobními údaji, najdete je na našem webu, v patičce.
II. Omezení pro platbu a doručování
- Na našem e-shopu můžete platit bankovním převodem nebo platební kartou.
- Zboží doručujeme jen na území České a Slovenské republiky, pokud se nedomluvíme individuálně jinak.
III. Uživatelský účet
- Na našem webu si můžete založit vlastní uživatelský účet, ze kterého si můžete zboží objednat. Účet ale není nutný, nakoupit u nás můžete i bez něj.
- K účtu, prosíme, opatrujte vaše přístupové údaje. Informace a data, která do účtu vyplňujete, udržujte aktuální.
- Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, občas potřebujeme provést údržbu nebo opravu systému. Za případné komplikace se omlouváme.
- Uživatelský účet vám můžeme zrušit, a to hlavně pokud jej dlouhodobě nepoužíváte nebo pokud jeho prostřednictvím porušujete smluvní nebo jiné právní povinnosti. K tomu píšeme více i v čl. V. těchto obchodních podmínek.
IV. Recenze
- Na našem webu nebo sociálních sítích můžete najít recenze od našich zákazníků.
- Recenze nejsou ověřené.
V. Regulace obsahu
- Na našich stránkách si můžete založit uživatelský účet, případně lze na náš e-shop vkládat komentáře a recenze.
- Pokud na našich webových stránkách zveřejníte obsah, který:
- je v rozporu s právními předpisy;
- je v rozporu s dobrými mravy;
- bez našeho souhlasu slouží k propagaci produktů, které nesouvisí s naší podnikatelskou činností nebo jsou nám konkurenční;
- propaguje násilí, diskriminaci nebo nenávistný obsah;
- šíří dezinformace, nepodložené informace nebo deepfakes;
- by mohl jakýmkoliv způsobem poškodit třetí osobu (jak fyzickou, tak právnickou);
- porušuje práva třetích osob (typicky autorská, osobnostní či jiná);
- porušuje zákonem stanovenou povinnost mlčenlivosti nebo obchodní tajemství třetí osoby;
můžeme dle našeho uvážení a míry závažnosti zobrazení tohoto obsahu pozastavit, obsah smazat, případně můžeme rovněž pozastavit nebo i smazat uživatelský účet, pokud jeho prostřednictvím porušujete tyto podmínky opakovaně nebo zvlášť závažně.
- Obsah, který porušuje právní předpisy nebo tyto podmínky nám může kdokoliv nahlásit prostřednictvím tohoto formuláře.
- Nahlášený obsah vyhodnocujeme individuálně, neautomatizovaně, za pomoci lidského přezkumu.
- Pokud nám takový obsah nahlásíte, pošleme vám potvrzení o obdržení oznámení a poté vás také uvědomíme o našem řešení situace v souladu s příslušnými právními předpisy.
- Komentáře a recenze třetích stran vám zobrazujeme v závislosti na datu jejich zveřejnění od nejnovějšího po nejstarší.
VI. Naše zboží
- Na e-shopu najdete informace k vámi vybranému produktu, včetně dostupnosti, termínu doručení a ceny. I přesto s vámi můžeme uzavřít kupní smlouvu za jiných podmínek, které si sjednáme zvlášť.
- Pokud je produkt na našem e-shopu uvedený jako rozbalený, otevřený, s vadou nebo s jiným obdobným důvodem pro jeho zlevnění, prosíme, mějte na paměti, že z takového důvodu nám ho nemůžete zpětně reklamovat. Jinak se ale reklamace i u těchto produktů řídí obecnými pravidly, která najdete dole.
- Všechny ceny uvádíme včetně daní a poplatků pro území ČR s SR, kromě nákladů na doručení. Ty najdete uvedené dál, v rámci nákupního procesu (košíku).
- Dovolujeme si upozornit, že při doručování některého zboží do jiných států může dojít k povinnosti uhradit daně, cla a poplatky související s prodejem do zahraničí (viz dále článek VIII. Doručení). Tyto daně, cla a poplatky nesete vy, jako kupující a na e-shopu nejsou v ceně zohledněny, protože se u jednotlivých států liší.
- Pokud někde uvádíme cenu, která je zcela zjevně chybná, tato cena nás nezavazuje a smlouva mezi námi nevznikla.
VII. Objednávka
- Požadované zboží vložte do košíku. Provedeme vás objednávkovým procesem krok za krokem.
- V nákupním formuláři najdete informace o zboží, množství a ceně, zvolíte způsob dopravy a tím se vám ukáže i konečná částka, která obsahuje cenu za zboží a náklady na jeho dodání. Na základě těchto informací vytvoříte objednávku (dále „Objednávka“).
- Před odesláním Objednávky si můžete údaje zkontrolovat a změnit.
- Objednávku odešlete proklikem na tlačítko „Objednat s povinností platby“.
- To, že jsme vaši Objednávku obdrželi, vám potvrdíme e-mailem. Tím je kupní smlouva uzavřená.
- Pokud nám bude vaše Objednávka připadat neobvyklá (např. kvůli množství, neobvyklým parametrům apod.) nebo máte specifické požadavky spojené s balením či dopravou (například požadujete zboží zaslat do zahraničí a jsou s tím spojeny další administrativní, finanční či jiné záležitosti), budeme vás kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení objednávky nebo vypracovanou nabídkou. V takovém případě kupní smlouvu uzavřeme až okamžikem vzájemného potvrzení této objednávky nebo vypracované nabídky.
- Náklady na dálkovou komunikaci v souvislosti s Objednávkou si hradíte sami. Tyto náklady se ale nijak neliší od běžných sazeb.
VIII. Doručení
- Zboží vám dodáme způsobem, který si v košíku vyberete, ve stanoveném termínu, na vámi zadanou adresu.
- V případě, že jako kupující máte speciální požadavky na dopravu (například chcete zboží zaslat mimo ČR/SR), pošleme vám informace ohledně dopravného a kupní smlouva je mezi námi uzavřená až schválením celkové kupní ceny včetně balného a dopravného.
- Prosíme, myslete na to, že stejně jako my máme povinnost vám zboží řádně doručit, vy máte povinnost ho převzít. Pokud tuto povinnost porušíte, máme právo po vás chtít náhradu škody. Tedy například uhradit vícenáklady spojené s marným doručením (a to třeba i opakovaným) nebo přiměřené náklady na skladování věci (50 Kč/den). Také máme možnost od smlouvy odstoupit. Prosíme, zboží ihned po převzetí zkontrolujte a jakékoliv vady nám, ideálně bez zbytečného odkladu, dejte vědět. Vyřešíme je v rámci reklamačního procesu (o tom více dále). Rychlá reakce a dokumentace z vaší strany nám pomáhá věc efektivně řešit i s našimi byznysovými partnery. Děkujeme.
- Předmětem prodeje mohou být věci prohlášené za kulturní památku podle zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, v platném znění (dále jen „Zákon o památkové péči“), nebo za kulturní památku navržené.
- Pro vývoz kulturní památky do zahraničí je podle zákona č. 71/1994 Sb., o prodeji a vývozu předmětů kulturní hodnoty, v platném znění, nezbytné splnit podmínky stanovené tímto zákonem, zejm. získat předchozí souhlas příslušných orgánů. Tyto předměty lze z České republiky vyvézt pouze po předložení úředního osvědčení o tom, že nejsou prohlášeny za kulturní památku a ani nejsou součástí souboru prohlášeného za kulturní památku podle Zákona o památkové péči.
- Je-li předmětem prodeje sbírka nebo jednotlivé sbírkové předměty zapsané v centrální evidenci sbírek muzejní povahy vedené Ministerstvem kultury České republiky, lze s nimi nakládat pouze za podmínek stanovených zákonem č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy v platném znění.
- Za splnění požadavků uvedených ve výše uvedených předpisech po osobním převzetí zboží nebo před jeho odesláním nesete odpovědnost vy, kupující.
- Pokud chcete zboží poslat do zahraničí, nesete odpovědnost za splnění požadavků právních předpisů a získání příslušných souhlasů, nesete také odpovědnost za úhradu příslušných daní, cel a poplatků.
IX. Platba
- Informaci o ceně zboží včetně případného DPH uvádíme vždy u nabídky daného produktu.
- Kupní cenu a náklady na dodání zboží můžete hradit bankovním převodem nebo platební kartou.
- Platbu lze hradit v českých korunách nebo eurech.
- Celková cena je splatná při uzavření smlouvy. Zboží zasíláme a lhůty pro dodání nám začínají běžet po připsání celkové ceny na náš účet. Vlastnictví ke zboží nabýváte úplnou úhradou kupní ceny.
- Pokud vaši platbu neobdržíme do 7 dnů, můžeme od smlouvy odstoupit (objednávku stornovat).
- Pro každou platbu vám vystavíme daňový doklad. Ten vám pošleme v elektronické podobě na zadanou e-mailovou adresu.
- Případné slevy u nás nejde kombinovat.
- V souladu se zákonem č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu („AML zákon“), máme povinnost při prodeji kulturních památek, drahých kovů nebo drahých kamenů v hodnotě od 1.000 EUR provést identifikaci zákazníka.
- Pokud váš nákup přesahuje částku 1.000 EUR (cca 25.000 Kč) ověřujeme vaši totožnost jedním z následujících způsobů:
a) osobním předložením platného průkazu totožnosti s fotografií u nás, nebo
b) při převzetí zásilky prostřednictvím dopravce určeného k ověření totožnosti. - U objednávek v hodnotě nad 10.000 EUR (cca 250.000 Kč) je nutné podrobnější ověření. Zákazník musí:
a) buď osobně předložit platný průkaz totožnosti, nebo
b) při nákupu online dodat kopie dvou dokladů totožnosti (z nichž alespoň jeden je úřední průkaz s fotografií) a vyplnit požadované identifikační údaje. - Pokud nám neposkytnete potřebné doklady či údaje k ověření, nemůžeme prodej zrealizovat. V takovém případě smíme od kupní smlouvy odstoupit.
- Podle zákona č. 254/2004 Sb., o omezení plateb v hotovosti, je navíc nutné provádět platby mezi týmiž osobami v hodnotě nad 270.000 Kč za jeden kalendářní den výhradně bezhotovostně.
X. Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
- Pokud u nás nakupujete jako spotřebitel, můžete tzv. odstoupit od kupní smlouvy. To ve zkratce znamená, že se kupní smlouva „zruší“ – vy nám vrátíte zakoupené zboží a my vám zase peníze. Pro toto odstupování platí následující pravidla.
- Odstoupit od smlouvy nejde u některého typu zboží – je to dáno jeho povahou. Je to zboží, které například:
- podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou dobu spotřeby,
- jste po dodání nenávratně zapracovali s jinými produkty,
- jsme vám vyrobili podle vašich požadavků nebo přizpůsobili vaším osobním potřebám,
- jsme dodali v zapečetěném obalu a ze zdravotních nebo hygienických důvodů ho nejde vrátit poté, co jste obal porušili.
Dále nejde odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy.
- V ostatních případech můžete zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí – ať už vámi nebo vámi pověřenou osobou (dopravce se v tomto případě nepočítá). Pokud jsme zboží dodávali po částech, tato lhůta běží od dodání poslední části, případně posledního kusu z jedné Objednávky. Pokud jsme si dohodli pravidelné dodávání zboží po určitou dobu, běží 14denní lhůta od první dodávky.
- Se zbožím se v rámci 14 dnů můžete seznámit (s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností). Nakládejte s ním ale přiměřeně a šetrně, jakoby jste ho zkoušeli v kamenné prodejně – tedy opravdu jen tak, jak je pro seznámení se se zbožím nezbytné. Tak například pokud je ke zboží přibalený jeho vzorek, otestujte, zda vám produkt sedí, na tomto vzorku.
- Do 14 dnů nám dejte jakkoliv vědět, že si zboží přejete vrátit (a tedy od smlouvy nebo její části odstupujete).
- Pro odstoupení můžete využít formulář, který najdete v závěru těchto podmínek, jeho využití ale není podmínkou.
- Uveďte nám ideálně číslo objednávky, den nákupu, vaše bankovní spojení a jak vám máme peníze poslat zpět. Důvod odstoupení od smlouvy uvádět nemusíte.
- Bezodkladně po předání nebo alespoň prokázání předání zboží k přepravě zpátky k nám vám vrátíme částku, která odpovídá ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání. Ze zákona máme právo vám vrátit částku, která odpovídá nejlevnějšímu způsobu dodání, který jste mohli na našem e-shopu pro doručení daného zboží zvolit.
- Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jako jsme od vás obdrželi platbu, pokud si nevyberete jiný.
- Částku vám vrátíme bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od vašeho odstoupení. Vrácení peněz ale můžeme pozdržet do doby, než zboží obdržíme nebo než nám prokážete, že jste ho předali k přepravě zpět k nám – podle toho, co nastane dřív.
- Zboží nám zašlete (nebo jinak předejte) na naši adresu nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
- Zboží vraťte kompletní, nemělo by být upravené, opotřebené nebo poškozené: máme právo posoudit, zda je vrácené zboží nepoškozené, neporušené a zda jste svým neadekvátním nakládáním nesnížili jeho hodnotu. Pokud zboží nesprávným zacházením nebo nepřiměřeným zkoušením poškodíte nebo opotřebíte, můžeme po vás chtít náhradu za snížení hodnoty zboží a započíst ji na vracenou částku.
- Náklady na vrácení zboží zpět k nám nesete vy. A to i v případě, že zboží pro svou povahu nemůže být zpět k nám vráceno obvyklou poštovní cestou (maximální odhadované náklady v takovém případě jsou ve výši 300 Kč).
- Pokud odstoupíte od koupě zboží, ke kterému jsme vám poslali dárek, poslali jsme tento dárek s tzv. rozvazovací podmínkou: v případě odstoupení od kupní smlouvy nebo její části se tedy rozvazuje i darovací smlouva. Prosíme, dárek nám zašlete zpět spolu se zbožím, pokud se nedomluvíme jinak. Opět máme právo případnou škodu započítat proti vrácené částce.
- My máme možnost od smlouvy odstoupit, pokud nedošlo k včasné úhradě kupní ceny, porušení těchto obchodních podmínek z vaší strany, z důvodu okolností vyšší moci, nemožnosti zboží dodat z důvodu porušení právních předpisů, pokud došlo k vyprodání zásob, nedostupnosti zboží či pokud výrobce, dovozce nebo jiný dodavatel přerušil výrobku/dovoz zboží. V takovém případě vám dáme o odstoupení bezodkladně vědět a všechny peněžní prostředky, které jsme od vás obdrželi, bezodkladně vrátíme na váš účet.
XI. Jak reklamovat vady
- Odpovídáme za to, že zboží nemá při převzetí vady. To znamená, že v době, kdy ho přebíráte, zejména:
- odpovídá vaší objednávce (je to požadovaný produkt v dohodnutém množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě, případně má další ujednané vlastnosti nebo vlastnosti, které můžete rozumně očekávat i s ohledem na naše reklamy a jiné materiály nás nebo našich obchodních partnerů)
- se hodí k dohodnutému nebo požadovanému účelu
- se hodí k účelu, pro které se zboží tohoto druhu obvykle používá
- má dohodnuté příslušenství, balení, případně pokyny k použití, jsou-li zapotřebí
- odpovídá jakostí nebo provedením vzorku či předloze
- vyhovuje právním předpisům
- Pokud jsme vás před koupí výslovně upozornili, že se některá vlastnost věci liší a vy jste s touto vlastností souhlasili, nejde zboží pro tuto vlastnost reklamovat. Také nejde věc reklamovat pro vadu, pro kterou jsme ji zlevnili a na tento důvod zlevnění jsme vás předem upozornili.
- Pokud se vada projeví do 1 roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná už při převzetí, ledaže je to z povahy produktu nebo vady vyloučeno. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.
- Věc můžete reklamovat, pokud se vada projevila do 2 let od převzetí zásilky. U použitých věcí tímto však zkracujeme tuto dobu na 1 rok. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc nemůžete v případě (oprávněné) reklamace používat.
- Vnitrostátní právo některých jiných zemí může stanovit přísnější úpravu reklamací, která se řídí podle příslušného bydliště spotřebitele.
Jak reklamaci uplatnit
- Zboží můžete reklamovat jakkoliv. Zavolejte nám, napište e-mail nebo dopis.
- Prosíme, sdělte nám:
- vaše kontaktní údaje, na které vám dáme vědět, jakmile bude reklamace vyřízena
- jak se vada projevuje a kdy jste na ni přišli
- jak si přejete reklamaci vyřídit
- budeme potřebovat i jakýkoliv doklad či prokázání nákupu
- Vadné zboží nám pošlete spolu s reklamačním formulářem. Někdy nám může stačit i jen zaslání fotografie – dali bychom vám vědět. Ideálně nás tedy předem kontaktujte, domluvíme se.
- Zboží při přepravě vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození. Prosíme o pochopení, že pro většinu reklamací (a jejich posouzení) je potřeba zaslat zboží kompletní - opět nás v takovém případě ideálně kontaktujte dopředu, domluvíme se, jestli je to i váš případ.
- Při reklamaci vám pošleme elektronické písemné potvrzení o uplatnění reklamace, poté také o jejím vyřízení.
Co můžete požadovat
- V první řadě po nás můžete chtít opravu, doplnění nebo výměnu zboží.
- Pokud je zvolený způsob nemožný (například zboží už není v prodeji) nebo nepřiměřeně nákladný (například stačí jen dodat příslušenství, které jsme zapomněli přibalit), můžeme vaši volbu upravit.
- Můžete také chtít přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. A to v těchto případech:
- vadu jsme odmítli odstranit nebo ji neodstranili řádně v předpisy stanovené lhůtě, případně je zjevné, že to odstranit nezvládneme či nestihneme
- vada se projevuje opakovaně
- vada je podstatná
Odstoupit od smlouvy nejde (a máte tedy jen nárok na slevu), pokud je vada nevýznamná. Má se ale obecně za to, že je vada významného charakteru.
Jak vyřídíme reklamaci
- Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději ji musíme vyřídit do 30 dnů, pokud se nedomluvíme jinak. V opačném případě můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
- O vyřízení reklamace vás budeme informovat na vašich kontaktních údajích, které jste vyplnili při reklamaci. Pokud si věc zpátky nepřevezmete, můžeme po vás chtít přiměřené náklady, které se pojí s uskladněním věci.
- Náklady, které účelně vynaložíte na oprávněnou reklamaci, vám proplatíme. O proplacení nás požádejte co nejdříve, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak na tyto náklady nebudete mít nárok.
XII. Závěrem
- Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího z kupní smlouvy. V takovém případě se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení se zahajuje výlučně na váš návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit napřímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili svoje právo, které je předmětem sporu. Zahájit mimosoudní řešení sporu online můžete prostřednictvím platformy ODR, dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Podnikáme na základě živnostenského oprávnění. Dozor nad činností v oblasti ochrany spotřebitele Česká obchodní inspekce. V zákonem stanoveném rozsahu vykonává dozor také příslušný živnostenský úřad a při prodeji mincí z drahých kovů i Český puncovní úřad, ukterého jsme registrování pod číslem 16121. V případě dovozu či vývozu mincí se mohou kontrolní pravomoci vztahovat i na Celní správu v ČR.
- Dozor v oblasti povinností dle nařízení DSA vykonává Český telekomunikační úřad.
- Smlouva je u nás uložena, neposkytujeme k ní však přístup.
- Smlouvu uzavíráme v českém jazyce.
- Naše vztahy se řídí právním řádem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Prosíme, vezměte na vědomí, že veškerá nabídka na www.numismatickyinstitut.cz slouží pouze pro sběratelské účely. Tímto prohlašujeme, že nejsme členy žádného hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka nebo takového, které hlásá národnostní, rasovou či třídní zášť vůči jiné skupině osob, ani taková hnutí nepodporujeme a zásadně se tímto prohlášením vymezujeme.
- Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga, produktů a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Zakazujeme je kopírovat, upravovat nebo jinak užívat nad rámec kupní smlouvy bez našeho souhlasu.
V Kladně, dne 1.9. 2025
Příloha č. 1: Formulář pro odstoupení od smlouvy
Oznámení o odstoupení od smlouvy Coins Institute s r.o., se sídlem Cyrila Boudy 1444, 272 01 Kladno, IČ 23603577, zapsaní v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 429772. e-mailová adresa: info@numismatickyinstitut.cz.
……………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………….
Peníze mi vraťte na číslo účtu: ……………………………………………. (Volitelné, případně nám napište, jak jinak si přejete peníze vrátit. Pokud nevyplníte číslo účtu nebo se nedohodneme jinak, vrátíme vám peníze stejným způsobem, jako jsme je přijali)
…………………………………………….
…………………………………………….
……………………………………………. ……………………………………………. |
Příloha č. 2: Puncovní značky